tisdag 7 juni 2011

Ok, en liten paus då.

Fyllde år för ett par veckor sen och fick, bland annat, Jillian Michaels 30 day shred, en träningsdvd som är uppdelad i 20 minuters-pass på 3 olika nivåer. Fick tipset härifrån och efter precis genomgånget pass kan jag säga att det är verkligen jobbigare än man kunde tro! För hur mycket kan man hinna med på 20 minuter liksom? Ganska mycket kan jag säga. Känner redan av ömheten i framsida lår och om ett par timmar ska jag cykla iväg till en kompis 8km bort med alldeles för många backar på vägen.. Men jag vill i alla fall ge dvd:n en tumme upp! Älskar ju Jillian sen Biggest loser men är glad att hon inte är lika elak på dvd:n :)



Nu visade ju inte denna videon någon kondition men alla pass är upplagda med 3 minuter styrka, 2 min kondition och 1 min magövningar som blandas i varandra. Har gjort andra pass från ex friskis och svettis på dvd men då har det vart indelat i först kondition och sen styrka och det tycker inte jag fungerar lika bra, roligare att mixa!

1 kommentar:

Pernilla Be sa...

Den ska jag köpa! Måste ha ett bra alternativ för regniga dagar och jag gillar slavdrivaren Jillian :)

mvh//pernilla be

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se