söndag 21 augusti 2011

Korta pass

Som ni kanske kan se i marginalen på bloggen så är mina träningspass numera ganska korta men de är dock intensiva! I torsdags körde jag backintervaller och idag var jag ute med min kille och gjorde cirkelträning. Idag var extremt tungt och jobbigt. Men det är kul med lite mer varierad träning istället för bara monotom löpning som jag numera får ångest bara av att tänka på.. Hur kan man tappa så mycket på bara två månader? Eller jag vet egentligen inte hur mycket som jag har tappat fysiskt, men mentalt ligger det sämre till. Jag känner mig som en total och klumpig nybörjare igen, men jag hoppas att det ska bli bättre snart! Det konstiga är också det att jag känner mig så himla mycket tyngre fast att jag bara gått upp max 2 kg sedan jag var som lättast. Och det är ju egentligen ingenting, på det sättet. Tycker snarare det känns som tio..

Nåväl, nu ska vi iväg och äntligen se sista Harry Potter-filmen!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se