fredag 20 maj 2011

Göteborgsvarvet

Än är det inte dags för min del men jag var och hämtade min killes nummerlapp idag och passade på att titta lite inne på mässan. Det fanns jättemånga snygga kläder! Och med bra rabatter dessutom. Det är konstigt att utbudet alltid är så himla dåligt på alla sportaffärer annars, det är nästan alltid samma färger och tråkiga snitt, eller så är de svindyra. Men eftersom jag fyller år på söndag ska jag passa på att önska mig lite grejer! Jag är tyvärr fattigare än fattigast just nu så jag får förlita mig på andra människors goda vilja! :)

Nu har jag förresten lämnat in uppsatsen! Känns grymt skönt, samtidigt som man nu ska börja oroa sig över kommande respondering och opponering. Men snart är man ute i arbetslivet i stället!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se