torsdag 19 maj 2011

(no title)

Vovvejogging nummer två för denna vecka är avklarad! Om möjligt så var det nog ännu mindre populärt denna gång, det är nog bara att acceptera att löpning inte är hennes grej riktigt. Får låna min systers lilla hund som aldrig tycks få slut på energi i stället! Men det känns ju så himla onödigt, när jag och hunden är ensamma hemma, att jag lämnar henne inne och så ger jag mig ut själv? Tycker att hon är ensam själv tillräckligt som det är. Well well. Hon får nog fortsätta med ut på lite smårundor i alla fall och sen får jag försöka uppbåda lite motivation att ge mig ut själv på lite längre rundor. Enligt min kille så är det tydligen intervaller som gäller så jag får upp farten och når snabbare resultat. Så jag ska försöka detta, men idag var det smått omöjligt :) Fick en lite snabbare sträcka i skogen men det var allt. Och gud vad jobbigt det var! Men det är väl så det ska vara antar jag..

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se