söndag 1 maj 2011

Äntligen hemma

Herregud vilken vecka det har varit. Fullt upp månd-fred och sen kom helgen med födelsedagar långt ute på landet, har inte satt foten hemma i lägenheten sen kl 16 i fredags men nu är man på lugn mark igen. OCH jag har tränat! Är precis hemma från löprunda med killen och hunden. Knappt 4km blev det men det kändes riktigt fint. Bara en vecka kvar till vårruset nu! Har verkligen inte formtoppat men jag vet ju att jag fixar det, ska bli roligt att vara med i en tävling igen! Har dock inte fått startbevis osv hemskickat på posten än, vilket är lite underligt då man skulle få det två veckor innan. Det oroar mig lite.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Härligt! Jag springer i Växjö på onsdag. Jag ska löpträna 7 km ikväll och det blir sista passet innan.

mvh//pernilla be

Pernilla sa...

Ja då kan ju du känna dig helt lugn, 7km är ju faktiskt långt! Och två km längre än vårruset :)

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se