onsdag 6 april 2011

dag 88

Pluggar hemifrån i dag och lyckades därmed släpa mig till gymmet redan under förmiddagen för en gång skull. Det var mest jag och pensionärerna, en härlig samling! Om det inte vore för gubben som satte sig på cykeln bredvid mig, som luktade så unket att jag bara stod ut i 15 av planerade 20 min. Det var inte det att han luktade svett och liksom fränt, utan ni vet hur ens träningskläder kan lukta lite ofräscht om man inte packar upp dem direkt när man kommit hem utan låter dem ligga i några timmar? Jag kan tänka mig att nämnda herre stoppade ner sina kläder efter förra passet för ca en vecka sen, lät dem sedan ligga i en plastpåse och tyckte idag att "jag blev ju inte så svettig sist, går nog att använda igen"!.

Inte en bra ide.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se