lördag 16 april 2011

dag 98

Både träningstorka och bloggtorka just nu! Fast jag antar att de båda hänger ihop. Kom hur som som helst äntligen ut på en joggingrunda idag. Det är konstigt hur snabbt man glömmer av hur jobbigt det senaste passet var. Hade en känsla av att förra löppasset med L gick svepande lätt nästan, och trodde därför att det skulle bli så idag också. Men där misstog jag ju mig.. Trodde även att den rundan jag skulle springa var ca 6km och att jag skulle kunna få gå hem den sista kilometern om jag inte orkade, men tro på fan att rundan var exakt 5,03km från dörr till dörr. Typiskt va! Ja runt släpade jag ju mig i alla fall men det var varken roligt eller inspirerande eller lätt på något vis. Men nu är det gjort och det är skönt att vara igång och röra på sig igen!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se