tisdag 26 april 2011

Och jag som trodde att det bara var jag som var dum nog att gå på gymmet idag..

Men nehej du, hur mycket folk som helst, fast att solen skiner och vinden är ljummen! Det är ju så att man undrar vad fan man håller på med. Men jag är ganska nöjd med mig själv, var allt ett par veckor sen jag satte min fot där. Vill inte ljuga och säga att det var särskilt kul för det var mest pliktskyldigt och ganska nödvändigt. Fokuserade efter lite uppvärmning främst på styrketräningen, eftersom det är det jag saknar när jag tränar hemma.

Nu följer för övrigt två veckor ute på praktik igen och det är bara tidiga dagar då man ska upp vid fem och är hemma sen 12 timmar senare. Är inte helt eld och lågor över detta och blir ännu mindre sugen på att ge mig iväg och träna efteråt, men jag ska göra ett försök!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se