måndag 11 april 2011

dag 93

Åhh jag känner mig helt usel! Har haft två veckor med riktigt dålig träning och nu kommer med all säkerhet ännu en. Kanske är det löjligt att skylla på tidsbrist för jag vet ju hur många som jobbar heltid och ändå hinner med att träna många många timmar i veckan, min kille bland andra. Men just nu känner jag mig bara hyperstressad, det är saker på gång hela tiden. Denna veckan har jag inte bara det viktigaste provet i hela min utbildning utan jag ska också gå på en flera timmar lång teorikurs på onsdag kväll, laga tand i morgon och torsdag så fyller min kille år. Fredag är provet. Och allt detta samtidigt som jag skriver uppsats tillsammans med min klasskompis och det tar precis hela dagarna och man är helt mentalt utmattad då man kommer hem.

Det känns bara lite hopplöst just nu, jag hoppas att jag kommer igen nästa vecka i stället. Då har jag ju "bara" mitt viktigaste praktiska prov under hela utbildningen som avgör om jag får ta examen i juni eller ej, hurra! Livet är så lätt och roligt ibland.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Även pluggandet går bättre om du tar en paus och blåser ur hjärnan.

mvh//pernilla be

Pernilla sa...

Ja det brukar ju vara så men nu finns det inte tid till det tyvärr! Dock är det uppsatsen som går bra och allt det andra dåligt!

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se