fredag 8 april 2011

dag 90, invägning

Utgångsläge: 76,9
Vecka 1: 76,1
Vecka 2: 75,5
Vecka 3: 76,3
Vecka 4: 75,0
vecka 5: 75,0
vecka 5,5 74,4
vecka 6: 74,0
vecka 7: 73,6
vecka 8: 73,2
vecka 9: 73,3
vecka 10: 73,2
vecka 11: 72,2
vecka 12: 71,8

-0,4kg!

totalt: -5,1kg

Sådärja! Vad som känns skönt är att trots att träningen går lite på sparlåga just nu så sköter jag i alla fall maten något sånär och 4hg är inte alls fy skam! Det är jag helt nöjd med. Skönt att ha spräckt 5-kilosgränsen också, nu borde det alltså bara vara 4,9kg kvar till målet! Åtmistone för ramarna av denna bloggen, mitt egentliga mål är nog ändå 65kg, och så får jag se hur det känns då.

6 kommentarer:

Pernilla sa...

Superbra! 5 kg i viktminskning syns verkligen, och känns också. 5 kg motsvarar ungefär en storlek i byxor tex.

mvh//pernilla be

Pernilla sa...

Tack snälla!
Ja det börjar synas ganska tydligt i kläder faktiskt, vilket är det viktigaste egentligen!

anne sa...

Så länge det går åt rätt håll, så kan man känna sig nöjd. Du är verkligen duktig!

Du skulle inte vilja lägga in Namn/Url som kommentatorsalternativ? Jag kan inte kommentera via min "hälsoblogg" med de alternativ du har.... :)

//Cinderella

Pernilla sa...

Anne: Tack! Jag försöker också se det så. Det behöver inte alltid gå i en så rasande snabb takt.

Hmm, jag visste inte ens att man hade några valmöjligheter när det gällde kommentarerna, men jag ska klura på det!

Pernilla sa...

Är det bättre med kommentarerna nu?

Bikterskan sa...

Grattis, jätteduktigt ju!

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se