måndag 7 mars 2011

dag 58

Har haft en bra start på veckan, till skillnad från förra. Var och tränade efter jobbet och lyckades kämpa mig runt mina 5 km på löpbandet även denna gång. Idag var det verkligen en pina, men för varje gång jag slutför löpningen trots att jag känner mig död så stärker det självförtroendet! I morgon jobbar jag kväll så vi får se hur det blir med träningen, men det är alltid skönt att komma igång direkt på måndagar. Har vart lite dålig och bara fått in tre veckors träning de sista två veckorna, ska ta och skärpa till mig lite nu. Annars blir det bara mindre och mindre tills jag till slut ger upp det helt. Åtminstone för en viss tid. För nu tycker jag ändå att jag har kommit i gång så bra! Annars brukar det här med träning bra hålla i sig i några veckor men det här ser lovande ut tycker jag. Vore synd att bara slänga bort en grundträning på det viset, jag har kämpat hårt för den!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se