måndag 21 mars 2011

dag 72

I dag pluggar jag hemifrån så äntligen kunde jag en vardag gå till gymmet utan att det var hundra tusen andra som trängdes på löpbanden. Råkade i och för sig tajma lite dåligt med lunchträningen men det var helt ok ändå. Gjorde andra passet i programmet och det gick bra, men var lite segt. Jag brukar ju aldrig springa längre än 5km och när jag nu måste springa ett par min till.. Ja det tar lite mentalt. Men jag har åtminstone inte ont någonstans varken under tiden jag springer eller efteråt och jag känner mig väldigt pigg i benen. Så det jobbiga är egentligen det mentala, och det att flåset börjar göra sig påminnt efter sisådär 4km. Då börjar det bli jobbigt. Men det är bara att kämpa på! Annars tycker jag nog att de första 10 minuterna är de segaste, då är jag fortfarande stel och lite spänd och tänker att "fan, det här kommer ju aldrig ta slut", för visst är det segt att springa på ett löpband i över 30min..

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se