lördag 19 mars 2011

dag 70

Vilket fantastiskt väder det är idag, och herregud vad löjligt det kändes att gå in på gymmet i stället för att ta en runda ute. Och jag hade gärna gjort det, men jag vet att min träning blir så mycket mer effektiv av att gå till gymmet för jag både pressar mig mer och får en större variation i träningen. Dessutom tycker jag de har så härliga duschar där också så det skadar ju inte :)
När jag registrerade in min träning på funbeat insåg jag att det här är min bästa träningsvecka sedan vecka 2 och det känns ju jättebra! Jag snittar också numera på ca 15km/vecka och för att jag inte ska stanna på 5km i all evighet så tänkte jag nu att jag skulle öka lite för var pass. Läste en tråd även den på funbeat om ett program man kunde följa där man ökade sin sträcka med 3% för varje pass. Det kanske inte vore så dumt! Så idag blev det 5,15km.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se