onsdag 9 mars 2011

dag 60

Jag är så sjukt orolig över vad vågen ska visa på fredag morgon. Träningen har gått som planerat men jag har nu ätit semla två dagar i rad. En igår som min underbara kille hade köpt tills jag kom hem från jobbet, och sen en idag som jag blev bjuden på av chefen. Kändes inte riktigt läge att tacka nej. Och man älskar ju semlor! Men nu får det vara nog för ett tag. Det känns verkligen som att jag borde vara glad om det blir plus minus noll på fredag. Det har ju hänt en gång förut och en gång hade jag gått upp i vikt och herregud vad jag inte vill det, känns som bortkastad tid och så är man (jag) ju så himla ivrig på resultat också. Kanske vågar jag mig på en smygvägning i morgon, vi får se hur modig jag känner mig!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se