tisdag 29 mars 2011

dag 80

Hade lite dåliga förutsättningar för träning idag. Insåg, ombytt och klar, att jag hade glömt både vattenflaska och hänglås. Jag som hade tänkt löpträna på bandet fick ställa in och tänka om, för att springa utan vatten, det går tyvärr inte. Och sen var jag tvungen att oroa mig hela gympasset över att någon skulle stjäla mina pengar och mobil också. Så det blev lite allmänt hållen träning i stället, men det kan vara lite skönt det med! Igår kunde jag för övrigt inte träna, för då var jag hos frisören och klippte mig, och man vill ju inte förstöra nyklippt hår! Och i morgon ska jag till tandläkaren, egentligen bara för undersökning men är det hål så vet man ju aldrig. Så vi får se om det blir ngn träning, hoppas det! Är himla trött på att stå still i vikt nu. Och så har jag mens nu också, typiskt och irriterande! Hoppas vågen visar minus ändå.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se