tisdag 22 mars 2011

dag 73

Idag har jag tränat enbart av pliktkänsla, för jag hade verkligen inte den minsta lust till det. Hade efter en lång dag i skolan framför datorn huvudvärk och lite ont överallt. Tänkte att jag nog skulle åka hem och vila i stället men ändrade mig i sista sekund och hoppade på vagnen mot gymmet i stället. Det blev väl ingen superträning, med andra ord inget löpband och utan det så känns det inte riktigt på riktigt, för det finns inget som får upp min puls och gör mig så trött som att springa. Men lite träning är bättre än ingen träning och nu blev den ju av i alla fall!
Känner mig för övrigt lite missmodig i dag. Känner mig helt uppsvullen och tjock och hemsk. Fult hår har jag också. Har dock bokat frisörbesök till på måndag så då blir ju en sak åtgärdad åtminstone!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se