onsdag 19 januari 2011

dag 10

Höll nästan på att glömma av att skriva i dag! Har vart lite av en hektisk dag. Det började med att jag försov mig, jag skulle vart i skolan klockan åtta men vaknade sex minuter över. Kände att det inte skulle vara ok att vara sen till det "seminariet" så jag bestämde mig för att gå och träna i stället och åka till skolan sen och ta eftermiddagspasset. Slutade halv fem, åkte hem, och klockan sju var det releasefest för min fina vän Kristofer som gjorde sin romandebut. Och nu är jag hemma, och i morgon är det full fart igen med start klockan sju.

Och hur var det med träningen då? Jo, bättre än i går, 3,5 km gjorda! Och så hemskt jobbigt var det inte heller.

Godnatt!

Ps.Min kille, som sitter bredvid mig i soffan, påpekade precis att jag kanske inte längre är så anonym efter det här inlägget. Men jag känner inte längre att det spelar så stor roll faktiskt. Skulle någon råka leta sig in här som faktiskt känner mig på riktigt så är det väl för att den personen också tycker det är intressant med vikt och träning och då har vi ju något gemensamt i stället! Ds.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se