måndag 24 januari 2011

Nya tider

Då var det slut på ledigheter och lugnare skola, nu hägrar heltidsjobbet i 7 veckor! Gick första dagen i dag men gick direkt och tränade efteråt. Tänkte testa springa lite lugnt på löpbandet för att se hur mitt lår kändes. Det var lite stelt i början men blev sen bara bättre och bättre och vips så hade jag sprungit 5km! Weee. Älskar när saker går min väg. Så gjorde även veckans invägning vilket jag fortfarande är sjukt nöjd med, trodde aldrig att det skulle gå såhär bra när jag satte i gång! Är lite orolig för kommande vecka dock. För det första så har jag ju börjat jobba och ska jobba två kvällar denna vecka vilket gör det lite svårare för mig att hinna med träningen. Sen åker vi bort fredag-söndag och det blir både mindre träning och troligtvis mer mat. Men, jag ska göra mitt bästa!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se