onsdag 26 januari 2011

dag 17

Åh vad dagarna går fort när man jobbar, särskilt kvällspassen! I dag orkade jag inte pallra mig i väg till gymmet men vi har en tränings-dvd hemma som heter stark & stabil, gissar att den är något friskis&svettis-relaterad. Passet är 42 minuter och innehåller kondition, styrka och rörlighet. Man blir aldrig särskilt trött av konditionen men styrkan är ganska jobbig faktiskt. Jag har sån otrolig dålig core-styrka och jag får typ ont bara av att gå ner på golvet. Än värre blir det när man ska stå på knän, armar eller händer. Känns som att jag ska gå av. Men varför är det så? jag tycker folk håller på och krälar på golvet hela tiden fast att det syns vara mycket tyngre än mig. Och jag är inte sjåpig, det är jag faktiskt inte, men det gör ju så himla ont. Nåja, om jag orkar i morgon så ska jag bee mig till gymmet tidit innan jag börjar jobba. Hoppas!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se