söndag 16 januari 2011

dag 7

Sista dagen innan invägning! Whoo! Bra att jag precis satte i mig en semla då, haha. I går var vi ute och åt också och jag kan tänka mig att den vägde lite på kaloriplussidan! Men å andra sidan så är jag sjukt nöjd med att inte ha ätit något godis (särskilt choklad!) eller druckit läsk på hela veckan, och det har inte ens varit ett medvetet val.

För övrigt så vet jag inte hur länge till som jag klarar av att springa på löpbandet på gymmet. Det är så fruktansvärt varmt där inne, och precis bakom hela långa raden av löpband så är det påslagna element. Som att inte maskinerna och kroppsvärmen från alla svettiga motionärer skulle värma upp stället själv. Men än så länge känns det lite väl halt ute, har en viss ovana att stuka fötterna och vill inte råka ut för det igen!
Jag ger gymmet ett par chanser till men snart får det vara nog.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se