torsdag 27 januari 2011

dag 18

Åh det blev ingen träning idag heller! Jag vaknade faktiskt när jag skulle och gick upp när klockan var 7:30 men så gick jag ut i badrummet och såg att det var 14,5 minusgrader ute. Och jag har 15 minuters promenad till gymmet. Enkelt val. Dessutom låg jag och grämde mig en massa i går angående jobbet för jag har några grejer jag måste göra innan fredag som kommer ta tid, och det ska alltså göras hemma. I dag jobbar jag sent och i morgon börjar jag sju så det är alltså nu på förmiddagen som det ska bli gjort och då känns det faktiskt ganska bra helt plötsligt att jag hoppade över träningen. Men visst låter allt som undanflykter? jag är mycket medveten om det. Men jag kan lugna er, har inte tappat motivationen än!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se