söndag 23 januari 2011

dag 14

Gud hjälpte mig vad trött jag är. Är återigen precis hemkommen från gymmet och vågade inte springa i dag heller. Jag tycker det är väldigt svårt att bedöma träningsontet. När ska man ignorera det och köra på och när är det bättre att vila? Och för hur länge? Jag har ju inte ont ont men det ilar lite i framsida lår. Det är inget som jag direkt känner av under tiden jag tränar men det känns när jag är ute och går med hunden eller till och från gymmet. Jag kanske ska börja köra löpning bara varannan träningsdag, denna veckan gjorde jag tisd-torsdag, alltså tre dagar i rad. Kanske blir det för överbelastat? Jag är ju uppenbarligen ingen idrottsskadeexpert men jag hoppas det försvinner snart så jag får fortsätta jobba på löparformen!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se