söndag 30 januari 2011

dag 21

Jag som hade tänkt att skriva varje dag, det gick ju inte så bra! Har varit och hälsat på svärföräldrarna hela helgen och har inte riktigt funnit någon tid för internetanvändande. Är hemskt orolig över morgondagens invägning, har ätit och druckit alldeles för mycket under helgen, men hoppas (kanske i naivitet) att det ändå inte kommer bli ett plus på vågen. Men, skulle det bli så så får jag bara ta nya tag! Jag har dock inte varit helt stillasittande under semestern, har också ställt mig på ett par längdskidor för första och andra gången i mitt liv! Ena gången var på isen och det gick ganska bra, den andra gången var i isiga spår och det var värre. Kändes väldigt instabilt och tyvärr väldigt långsamt, kanske gör jag ett nytt försök någon dag på ett par bättre skidor och med utrustning som passar mig i stället för skyhöga stavar och noll glid.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se