måndag 17 januari 2011

nu kom det, sötsuget.

Är fortfarande lite extra glad över min viktnedgång, hoppas på att leva på det här hela veckan!

I dag var första dagen i skolan på över en månad. Insåg hur mycket mer sötsugen jag blir av att vara borta hemifrån. Allt det där jobbiga suget infinner ju sig även när jag är i stan eller någon annanstans men då är det lättare att hantera. I dag hade vi lunch i 1,5 timmar och jag hade för det första lite för lite mat över igår så matlådan var inte helt tillräcklig. Åt lite frukt också men då jag är van vid att äta mig ordentligt mätt så kände jag mig liksom otillfredställd efter lunchen. Satt i cafét med blickfånget rätt på massa goda grejer. Vanligtvis hade jag köpt en kaffe och en delicatoboll och "unnat" mig lite men nu vågade jag inte ens gå och köpa en kaffe, i risk att flänga åt mig en massa annat. Hoppas det här evinnerliga sötbegäret går över snart, ska i fortsättningen dock se till att ha med mig mat så jag i alla fall blir mätt!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se