lördag 22 januari 2011

dag 13

Är precis hemkommen från gymmet. Egentligen gillar jag att träna lite tidigare på dagen så man känner att man har resten framför sig sen, men i dag prioriterade jag att sova ut och ta det lugn i stället. Har inte löptränat idag, kände mig lite stel och öm i vänster höft och lår så jag tänkte att det är bäst att göra lite skonsammare träning, vill ju inte skada mig och tappa formen! I dag var det hur som helst skönt att träna, älskar såna dagar. Soligt och fint är det ute också, känns riktigt vårigt! Nu ska jag fortsätta att titta på skidor på tv, det är det bästa med vintern, all skidsport. Nästa år ska jag testa det här med längdskidåkning tror jag, nu känns lite sent och instabilt i väder.

2 kommentarer:

Christer sa...

Tidig morgonträning är det bästa. Så skönt att äta frukost, träna och sedan bara njuta av känslan restenav dagen.

Pernilla sa...

Åh, min första riktiga kommentar, hurra! :)

Ja men precis! När jag säger tidigt menar jag iofs åtta-niotiden, tidigare än så har jag svårt att motivera mig till på lediga dagar.

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se