onsdag 2 februari 2011

dag 24

Har smygvägt mig lite idag och igår och nu ser det bättre ut! Min tanke var verkligen att bara väga mig en dag/vecka men det är ju himla svårt, särskilt när man vid invägning får dåliga resultat, då vill man ju se till att det går åt rätt håll igen så snart som möjligt! Men så. Nästa invägning ska jag ju mäta mig också men jag tror ärligt talat inte att det kommer vara någon skillnad, jag kan varken se eller känna någonting. Man läser ju nästan överallt att man hellre ska fokusera på måtten än på vågen för det "händer så mycket mer där" men för mig är det verkligen tvärt om. Jag tycker det tar jättelång tid innan måtten ger några resultat överhuvudtaget.

Snart är det dags att dra sig till jobbet hur som helst! Har vilodag idag och ska träna i morgon igen.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se