söndag 13 februari 2011

dag 35

Nu mår jag bra igen! Har hunnit med både en shoppingrunda på stan och ett träningspass i form av en löprunda utomhus. Löpningen var absolut f r u k t a n s v ä r d, jag trodde aldrig det skulle ta slut. De första 20 meterna kändes bra men sen... jag ville lägga av direkt men jag pressade mig genom hela rundan vilket kändes lite som en mental seger. Jag tänkte hela tiden att jag kan ju alltid springa långsammare i stället för att börja gå men det kändes verkligen som att jag höll minimitempo och att det här skulle vara långsammaste rundan någonsin. Så döm om min förvåning när jag kom hem och insåg att jag sprungit över minuten snabbare än förra gången jag gjorde samma runda. Och den gången kände jag ju mig urstark och att jag sprang ganska snabbt en del av biten också. Vad konstigt det kan vara!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se