onsdag 16 februari 2011

dag 38

Yes! Jag trotsade min sovmorgonslängtan och vaknade helt av mig själv 7:30, innan klockan ringde! Och jag gick upp, åt lite yoghurt, tog ut hunden och gav mig iväg till gymmet. Och vet ni vad, det kändes fantastiskt! Tänk att man har blivit en av dem, de som längtar efter att träna och faktiskt tycker att det är skönt till och med. Ok, så kanske inte är alltid är fallet när det gäller mig men i dag är jag grymt nöjd med mig själv! Så himla skönt att få en ordentlig genomkörare. Låt vara att jag verkligen tar ut mig till max när jag är ute och springer, men vad som är bra med gymmet är det att man kan variera sig lite och använda flera muskelgrupper.

Nu skulle jag helst av allt vilja krypa ner i sängen och läsa läsa läsa men snart är det dags att bege mig till jobbet, men det blir nog bra det med!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se