tisdag 15 februari 2011

dag 37

Den här veckan känns svår att få ihop träningsmässigt. Jag och min kille jobbar omlott i princip och hunden är länge ensam hemma och så fort jag slutat blir det till att skynda sig hem och ut med henne. Och efter att ha varit ensam redan i några timmar så är det inte läge att återigen lämna henne och åka till gymmet. Jag skulle ha kunnat ge mig ut en halvtimma för en löprunda men när man går upp 5 på morgonen och inte är hemma förrän 12 timmar senare, en hundpromenad på det och klockan är redan 18 helt plötsligt, då är man inte så pigg på att ge sig ut igen. Och jag är dödshungrig. Det går liksom inte ihop. Och jag är så urbota trött på den här vintern nu, hela min kropp bara plågas varje gång jag går ut hur mycket jag än tar på mig. Och att då ge sig ut i mörkret i tunna löparkläder tar emot något så fruktansvärt. Åh vilken klagosång.
Men i morgon jobbar jag kväll så då ska jag gå upp tidigt och dra mig till gymmet hur jobbigt det än må kännas.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se