söndag 20 februari 2011

dag 42

Den där träningen i går tog definitivt där den skulle, mina armar är så vansinnigt ömma idag och jag känner mig helt handikappad. Som tur var tränade vi mest triceps så mina biceps är i alla fall användbara! Har också lite träningsvärk i magen men inte så mycket som jag hade förväntat mig, ser fram emot nästa träningsdejt!
Nu ska jag snart bege mig till gymmet igen, men för koditionsträning den här gången. Hade egentligen hellre stått över men vill man uppnå träningsmålet för veckan så är det bara att bita ihop! Och visst tar det emot att träna iomhus när det är såhär vackert väder? Visst, det är kallt men det är ju så underbart soligt och fint ute! Men dagar som dessa, då jag är ledig från jobbet och verkligen har tid över, så gäller det att dra sig till gymmet. Jag får spara de där (hemska) utomhusrundorna till dagar då jag jobbar och är ensam med hunden.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se