onsdag 9 februari 2011

dag 32

Ännu en löparrunda utomhus avklarad! Idag var en sådan dag där jag verkligen verkligen inte hade någon lust att ge mig iväg och träna. Särskilt inte till gymmet för det tar en kvart dit och sen hem, det tar tid att byta om och duscha och ffa att träna så hela kalaset går ju iaf på ett par timmar och passar egentligen bättre de dagar jag åker direkt från jobbet. Så det känns superskönt att kunna träna utomhus igen utan risk att halka och slå ihjäl sig eller få astmaanfall av den kalla luften, även om jag glatt erkänner att jag inte var sugen på att ge mig ut överhuvudtaget :)
I dag blev det hur som helst 4km på drygt 27 minuter. Vill inte kolla på ipoden under tiden jag springer men hade definitivt hoppas på att det var lite längre, kanske 4,5-5km för det kändes verkligen så! Men det går ju framåt i alla fall.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se