fredag 18 februari 2011

dag 40, invägning

Såhär på dag 40 så har jag bestämt mig för att byta vägdag! I början tyckte jag att måndagar var bra eftersom det då fanns en viss press på mig under helgen att jag inte skulle helt förlora mig själv i godislandet. Men nu är jag i stället bara så otroligt stressad varje söndag kväll och kan inte ta det lugnt och njuta av helgen längre. Och då jag dessutom har smygvägt mig en del så har jag insett att måndagar är den dag då jag hela tiden väger som allra mest. Så, nu är det fredagar som gäller! Och jag vägde mig i morse så here it goes:

Utgångsläge: 76,9
Vecka 1: 76,1
Vecka 2: 75,5
Vecka 3: 76,3
Vecka 4: 75,0
vecka 5: 75,0
vecka 5,5 74,4


-0,6

totalt: -2,5kg


Nu är jag givetvis mycket glad! För visst är det så tråkigt att stå still? Jag hoppas att fredagar ska bringa lite mer tur över sig även i framtiden!

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se