söndag 27 februari 2011

dag 50

Jag har ju skrivit några inlägg nu om hur segt det går med löpningen och att motivationen har trytit litegrann, men i dag gjorde jag rekord och sprang 6km på löpbandet! Har bara lyckats dra mig runt 5km tidigare men nu kände jag till och med att jag skulle kunnat fortsatt lite till, men jag tyckte att 6 km var nog så bra och ville inte ta ut mig totalt heller. Men det var ju ett formbesked som heter duga tycker jag!

Skulle egentligen tränat i går också men det blev en ganska upptagen dag och i stället för att hetsa till gymmet och känna mig stressad över att helgen bara försvann så valde jag att ta det lugnt hemma i stället och det kändes som helt rätt beslut. Kanske var det därför jag orkade pressa mig lite extra i dag också?

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se