lördag 5 februari 2011

dag 27

Helt vansinnigt vilken god mat vi åt i går! Känner mig fortfarande helt matlycklig, inte konstigt att vikten travat i väg tidigare! Men i går åt jag bara sådär lagom mycket, det var ju ändå trerätters och då kan man ju inte ta så stora portioner heller. Så gårdagens intag var nog helt ok! Idag blir det ju på't igen då tyvärr då jag ska träffa familjen och det ska firas. Hoppas det här inte förstör för mycket inför måndagens invägning! I dag hinner jag inte i väg och träna innan heller, kan inte lämna hunden ensam hemma för det blir tillräckligt många timmar för henne från att jag sen åker på riktigt till att min kille kommer hem igen. Men jag tänkte att vi alldeles strax ska ut på en ordentlig promenad i det fina vädret så man iaf får röra på sig lite idag.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se