tisdag 8 februari 2011

dag 30

Måttbandet är fortfarande spårlöst försvunnet!

Och i dag har jag vilodag igen. Jag inser att jag inte kommer komma upp i den träningsnivån som jag höll i första veckan då jag var helt ledig, men jag siktar på 4 gr/vecka och det tycker jag är helt lagom! I bland måste man se till att hinna med livet också. Häromdagen var jag förresten ute på första löprundan utanför gymmet! Det var helt fantastiskt. Sprang 3,5km i ett svep och kände mig urstark, trots långa uppförsbackar och tempoökning andra halvan. Är jätteglad för det med tanke på att jag för ca 6 mån sen knappt orkade springa ens 10min utan att stanna. Vilket får mig att tänka på att även om viktnedgången inte går i rasande fart så märker jag tydligt hur den här regelbundna träningen verkligen förbättrar konditionen. Känns bättre och bättre för var dag.

Inga kommentarer:

besöksräknare Blogg listad på Bloggtoppen.se